Salı, Kasım 28, 2006

I AM BACK!!! (Herkese teşekkürler)

Çok şükür artık iyiyiz. Pazar sabahı hala hiç bir şey yemeyip ateş düşmeyince hastaneye yatırdık. Babamız Çin'den gelip hastaneye gitmek zorunda kaldı. Yavrumun başına gelmeyen kalmadı. Birkaç saat teyze ile acilde kaldı. Çok karnı ağrımış. Teyze paniğe kapılmış. Bir de akut batın şüphesiyle takip edildi. Ağrı kesiciyi kestiler. Çok yıprandık, çok zor günler geçirdik. Çok şükür artık iyiyiz. Babayla ben de çöktük, hasta olduk. Hiç önemi yok, yeter ki Canki iyi olsun. Şu anda kaybettiğimiz 3 günü telafi etmeye çalışıyoruz. Biraz şımartıyorum.

3 yorum:

prenses sureyya dedi ki...

Çok çok çok geçmiş olsun Can'ımıza. Annem ''size gelecek hastalık bana gelsin'' derdi ne kadar doğruymuş. Süriş de grip oldu çok üzgünüz bu ara. Can'ı bol bol öpüp koklayın benim yerime, ne kadar şımarsa da hakkıdır, Allah bir daha göstermesin öptüm
Filiz

Banu dedi ki...

Çok geçmiş olsun, gerçekten onlar hastalanacağına biz hastalanalım. Üzülüp acı çekmelerine hiç dayanılmıyor.

ANNECAN dedi ki...

Tesekkürler , blogcu arkadaşlarım.
Çocuklarımızın yüzlerinden gülücükleri eksik olmasın, prenses sana da geçmiş olsun