Perşembe, Temmuz 19, 2007

YENİ BAKICIM

İstanbul'dan döner dönmez telefon rehberi açıldı. "A" harfinden başlayarak olasılıklı kişiler arandı ve yardımcı arandığı söylendi. "N" de sevgili Nuraydan hemen yanıt geldi. Neriman Hanım ile görüşüldü ve iyi referans ile işe alındı. Neriman Hanım 47 yaşında (Birdenbire 20 yaş büyümüş olduk). Bir ay bizim Fadik (Namı diğer Menekşe) ile birlikte çalışacak. Pazartesi günü yazlığa geldi- şu anda bizim sadrazamın yatılı iki bakıcısı oldu. "Ayakkabımı kim giydireceeeek , parmak kaldırsıııın???". Neriman hanıma "yeni bakıcım " diye hitap ediyor köfte. Şimdilik herşey iyi gibi bakalım hayırlısı.

5 yorum:

Alican Apa dedi ki...

Bizde yatılı bakıcı yok, Can Bey 2 tane birden bulmuş. Hazır 2 tane varken Beliz'i size yollayabilir miyiz? :)

prenses sureyya dedi ki...

Help me please!!!
Benim de acil bir bakıcı ihtiyacım var ve epeyidir arıyorum ama birtürlü içime sinecek birini bulamadım.
Siz bu işlerde çok hızlı ve başarılı gibisiniz,ayrı şehirde olsak bile, eminimki sürişe bir iyilik yapmayı istersiniz :)

ANNECAN dedi ki...

AMANINNN,
Bu konuda amma talep patlaması varmış. Zaten bu işi profesyonel olarak yapmak lazım. Bu arada Süreyya, benim hız biraz iyi niyetden kaynaklanıyor, ama şansımdan da hep iyilere denk geldik bu güne kadar. Bana geri dönemler olabilir aklımda olacak. Umarım iyi birini buluruz . Çok çok önemli bakıcı işi.

ANNECAN dedi ki...

Sevgili Alican,
Belize blog açtın diye heyecanlandım ama yanıldım galiba??

Alican Apa dedi ki...

Duygu Abla,
Maalesef :( Terzi kendi söküğünü dikemiyormuş. Picasaweb'e bir albüm koymayı başardım ancak. Konuşmaya başladığı için bombaları patlatıyor artık, o nedenle blog sayfası işini daha fazla ertelemeyeceğim inşallah.
Not: Beliz'i ne zaman yollayabileceğimi söylememişsin, hem şimdiden tanımaya başlarlardı birbirlerini :)