Perşembe, Aralık 11, 2008

Şimdi okullu olduk


Canım oğlum artık okullu oldu. Aralık doğumlu olduğu için bu sene de ana sınıfı okumasına karar vermiştik ki... İlk gün okula gittik, sıraya girdik, birinci sınıflardan da uzun olan oğlan gözüme "Forest Gump" gibi görününce kaptığım gibi birinci sınıfa aldım. Bu kadar basit olmadı tabii , 3 gece uykusuz kaldım, internetdeki tüm yazı ve forumları okudum. Akademisyenler "gitmesin" diyor genelde ama bence her çocuk kendi özelliklerine göre değerlendirilmeli. Bir de bu konularda (her ne kadar bazılarınca üvey ana olarak değerlendirilsem de ) en doğru kararı annenin vereceğine inanıyorum. Kreşe 2,5 yaşında başlamasına içim hiç razı olmamıştı ve haklıydım. Bunda ise doğru karar verdiğime inanıyorum. Şimdilik iyi gidiyor, umarım yanılmamışımdır. Bu sene ilkokul olduğumuz için bloğumuz yine ihmal edilecek gibi duruyor- bakalım..

Hiç yorum yok: