Pazar, Aralık 17, 2006

KUTLAMALAR BİTTİ- Çok teşekkür ederiz!!


Bugün Mc Donalds doğumgünümüzü yaptık . Tüm aile, arkadaşlarımız ve çocukları geldiler. Can çok eğlendi. Arada arıza olmadı değil tabii. Balon havuzuna girip balonunu patlatan yabancı bir çocuğa çok kızmış. Çocuğu ısırmış ve avaz avaz bağırmaya başlamış. Ben dışardaydım, bağırmasına koştum.
Bir sürü hediyesi oldu. Rahatlıkla bir oyuncakcı dükkanı açabiliriz. Şimdiki çocuklar çok şanslılar, ancak onları mutlu etmek de çok zorlaştı. Akşam eve gelince hediyelerini tek tek açtı uzun süre oynadı. Bir yaşımıza da böylece girmiş olduk.

7 yorum:

Banu dedi ki...

Nice nice sağlıklı ve mutlu yıllara birlikte girersiniz inşallah. Biz de şimdiden 2. doğum günü için planlar yapıyoruz (daha 5 aydan fazla var).

prenses sureyya dedi ki...

Sevgili Can, her ne kadar sen beni doğumgünü partilerine davet etmemiş olsanda, sana mutlu, sağlıklı, başarılı nice nice yaişlar diliyorum. Daha öncede mesaj yolladım ama nedense sitene ulaşmadı sanırım yeni beta formatı ile ilgili. Doğumgünü resimlerini dört gözle bekliyorum. Öpücüğünü de daha sonra veririm. sevgiler

Adsız dedi ki...

Sevgili yakışıklı Canoş; iyi ki doğdun..Keloş ve minik bir adamken seni yıkamak, öpüp koklamak mümkündü ama koca adam olunca, bir tek kızları olan ve sadece kız oyunları bilen Suna teyze sana çok eğlenceli gelmiyor, pek yüz vermiyorsun..Yakında dikkatini çekecek bir atraksiyon bulacağım. Seni çok seviyorum Spiderman !!!!

Adsız dedi ki...

Ben kuzenin Lara.. Beni her zaman kıvırcık ve turuncu saçlı olarak hatırlayabilirsin.. Ne zaman beni görsen "hadi tavla oynayalım dersin" Seni baleye bekliyoruz ! buna da tak tak amca kızıyor. sonra tekrar kılıççılık oynayalım.. byeee... Lara

JCB4U dedi ki...

Can,
Sonunda bir mesaj yazabildim.
Sen benim ilk gerçek yeğenimsin..
Acaip yakışıklı,bir o kadar da huysuzsun...
Sana baktıkça,seni düşündükçe acaip mutlu oluyorum.Büyüdüğün zaman beraber olmaktan daha keyif alacağımızdan eminim(ben aslında biraz küçük çocuklarla oynama özürlüyüm) Seni çok seviyorum....

Amcan

ANNECAN dedi ki...

Tesekkürler ailem, sizleri seviyorum

Adsız dedi ki...

Can,ben küçük halan, gerçi sen bana "İstanbul'dan gelen" diyorsun..Bu arada haberin olsun ismim Nalan..Neyse en azından evimin akmerkeze yakın olduğunu filan biliyorsun,idare ediyorum.Bir keresinde seninle uzun bir yürüyüş yaptık baboların evinin orada, dönüşte ayaklarım ağrıdı dediğinde anladım ki sen çocuksun ve o kadar uzun yürüyüşlere alışık değilsin ama iş işten geçmişti, seni bayağı yormuştum. Hala o günün acısını çıkarttığını ve ismimi o sebeple söylemediğini düşünüyorum.Seni çok seviyorum yakışıklı yeğenim..

küçük halan/Nalan