Cuma, Mart 30, 2007

ÇENE

1.
-Caaaan, Avni (Kuşumuz) niye gürültü yapıyor bak bakalım.
-Can !!! Kuşun yemi bitmiş, niye yem koymadınız hayvana? Aşk olsun Can aşk olsun!!
-Anne bana öyle deme- öyle deme. O benim işim değil, Fadiğin işi...
- Hatırlatabilirdin Can, artık büyüdün!
-İyi ama ben meşguldüm, fışş fışş yapıyordum (Son 2 ayın modası, elinde hayali bir kılıcı sallayarak evin içinde koştururken çıkardığı ses)
2.
Anne, Can ve Fadik otururlar. Can hadi dua edelim der:
-Allahim şu Fadiği buradan uzağa yolla.
(25 saniye sonra):
-Şaka yaptım allahım.

2 yorum:

Adsız dedi ki...

ne kadar bilinçli bir çocuk farkındasınız değil mi???
kendi işinin ne olduğunu bile biliyor ...

ANNECAN dedi ki...

Tesekkür ederim ama bugünlerde karşıma alıp konuşmayı düşünüyorum. Biraz hırçın ve edepsiz oldu.