Salı, Ocak 02, 2007

YENİ YILIMIZ KUTLU OLSUN


Evvet, bir yılı daha geride bıraktık. Yılbaşı akşamını kuzenlerde bütün aile birlikte kutladık. Çocuklar eğlensin diye de kostüm partisi yaptık. Can'ın çok komik ve yaratıcı bir ailesi olduğu kesin (çekirdek ailesinden bahsetmiyorum). Can'da kostüm çok, o gece için "Batman" kostümünü seçti. Ela melek, Lara şeytan olmuşlardı. Biz büyükler de kostüm konusunda çok başarılıydık doğrusu.
Artık oğluşum ona bebeğim ya da yavrum dememi yasakladı. "Bezi mi varmış, biberon ya da puset mi kullanıyormuş da ben ona bebek diyormuşum". Adam sınıfına girmeye çalışıyoruz.
Bu arada ben yazabilene kadar eskidi: Yeni karnemiz geldi. Okulda yaptıkları aile resminden bahsediyorum. Geçen ay beni babadan küçük çizdiği için uyarı almıştım. Bu ay sayfada hiç yokum!!! Çok kalabalık bir aile resmi çizmiş Can: Baba (DEVASA TABİİ Kİ) , Kajı Amca, Tak Tak, Fadik, Ayşe Hala hatta hatta kuşumuz AVNİ bile var, ama ben yokum. Çılgına döndüm, tüm psikoloji, pedagoji kurallarını hiçe saymış olabilirim ama kıyameti kopardım!!! Can avaz avaz haykırarak inkar etti-aslında Ayşe Hala değilmiş o çizdiği benmişim falan filan. Her bahsi geçtiğinde çok kızıyor ve kimseye anlatmamı istemiyor.

3 yorum:

Adsız dedi ki...

Yeni yıl partimiz eğlenceliydi.. bütün aile bir arada olmak çok güzeldi. ve de en önemlisi Can bize misafir oldu.. ama ben -suna teyze- hala "yok sayılan" durumundayım. ama sanki durumu çözdüm gibi. biraz daha üstünde çalışayım açıklama yapacağım yakında.. Yeni yıl birliğimizi , mutluluğumuzu artırsın.. !

ozlem dedi ki...

Sevgili Can,
Ben Özlem Teyze. Sen şimdi beni hatırlamayacaksın belki ama olsun. Ne zamandır sayfanı takip ediyorum. Ancak yazabiliyorum. Ben aslında seni taaa doğmadan önceden tanıyorum, doğduğun anı hatırlıyorum. Hatta annenle babanın tanışmasında önemli rol oynadım ve hatta nikah şahitleriydim. Ne kadar iyi bir iş yaptığımı (tabii ki tek başıma değil)biliyordum ama şimdi senin web sayfanda gezdikçe daha iyi anlıyorum. Volkan amca (benim sevgili eşim), senin erkekliğe attığın adımda (aslında erkeklikle birebir ilişkili değil ama öyle derler) destek verenlerden (yani kirve oluyor). Sen çok tatlı be yakışıklı bir çocuksun. Her geçen gün de daha şeker oluyorsun. Marifetlerini sayfandan takip ediyoruz. Her nekadar pek bir arada olamiyorsak da seni çok seviyoruz…
Özlem Teyze-Volkan Amca-Serra Abla-Kaan Abi.

ANNECAN dedi ki...

Sevgili Özlem,
Çok uzaklardan yine yetişiyorsun. Tavsiyelerini ve sohbetlerini özlüyorum, sağol.